Commit be9a5397 authored by Antonios Angelakis's avatar Antonios Angelakis

Begin writing the introduction

parent 8199cb92
......@@ -11,14 +11,17 @@
\frontmatter
%%% TODO change
\title{Σχεδίαση και Επέκταση ενός Συστηματος Αυτόματης Αξιολόγησης Προγραμματιστικών Ασκήσεων}
\author{Αντώνιος Αγγελάκης}
\date{Μάρτιος 2018}
%%% TODO change
\datedefense{17}{3}{2018}
\supervisor{Νικόλαος Παπασπύρου}
\supervisorpos{Αν. Καθηγητής Ε.Μ.Π.}
%%% TODO change middle names?
\committeeone{Νικόλαος Παπασπύρου}
\committeeonepos{Αν. Καθηγητής Ε.Μ.Π.}
\committeetwo{Αριστείδης Παγουρτζής}
......@@ -26,6 +29,7 @@
\committeethree{Γεώργιος Στάμου}
\committeethreepos{Αν. Καθηγητής Ε.Μ.Π.}
%%% TODO change
\TRnumber{CSD-SW-TR-42-18} % number-year, ask nickie for the number
\department{Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών}
......@@ -34,6 +38,7 @@
%%% Abstract, in Greek
%%% TODO change
\begin{abstractgr}%
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός η σχεδίαση μίας απλής
γλώσσας υψηλού επιπέδου με υποστήριξη για προγραμματισμό με
......@@ -81,6 +86,7 @@
επόμενη φάση την μερική ορθότητα των προγραμμάτων. Ως απόδειξη της
πρακτικότητας της προσέγγισης αυτής, παραθέτουμε ένα σύνολο
παραδειγμάτων στη γλώσσα με απόδειξη μερικής ορθότητας.
%%% TODO change
\begin{keywordsgr}
Γλώσσες προγραμματισμού, Προγραμματισμός με αποδείξεις, Ασφαλείς γλώσσες
προγραμματισμού, Πιστοποιημένος κώδικας.
......@@ -90,6 +96,7 @@
%%% Abstract, in English
%%% TODO change
\begin{abstracten}%
The purpose of this diploma dissertation is on one hand the design
of a simple high-level language that supports programming with
......@@ -142,6 +149,7 @@ languages, Certified code.
%%% Acknowledgements
%%% TODO change
\begin{acknowledgementsgr}
Ευχαριστώ θερμά τον επιβλέποντα καθηγητή αυτής της διατριβής,
κ.~Γιάννη Παπαδάκη, για τη συνεχή καθοδήγηση και εμπιστοσύνη
......@@ -171,68 +179,37 @@ languages, Certified code.
\chapter{Εισαγωγή}
Μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα.
\section{Σκοπός}
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός
και η υλοποιήση νέων δυνατοτήτων σε ένα σύστημα αυτόματης αξιολόγησης
προγραμματιστικών ασκήσεων. Το σύστημα που τροποποιήθηκε, όπως θα περιγραφεί
παρακάτω, χρησιμοποιείται τόσο από το Εργαστήριο Τεχνολογίας Λογισμικού (ΤODO links edw??)
όσο και από την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής
και Επικοινωνιών (ΕΠΥ) για τη διοργάνωση των Πανελλήνιων Διαγωνισμών Πληροφορικής.
\section{Σκοπός}
Το σύστημα αυτόματης αξιολόγησης (grader) δέχεται τις υποβολές των
διαγωνιζομένων σε συγκεκριμένα προβλήματα που ανήκουν σε διαγωνισμούς,
ώστε να τις χαρακτηρίσει ενεργές ή όχι, αξιολογώντας
το αποτέλεσμα και την απόδοση τους σε συγκεκριμένα αρχεία ελέγχου.
Έπειτα, αφού κλείσουν οι υποβολές, επαναξιολογεί όλες τις ενεργές
υποβολές αυτόματα, ώστε να παράξει τα τελικά αποτελέσματα.
Μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα.
Ο grader, στην πρότερη κατάσταση του, επέτρεπε μόνο τη δημιουργία
μεμονωμένων αρχείων ελέγχου και όχι συνδυαστικών ομάδων καθιστώντας
δύσκολη τη δημιουργία προβλημάτων με δυαδικά αποτελέσματα, π.χ. σωστό/λάθος.
Επιπροσθέτως, δεν υπήρχε η επιλογή για προσθήκη αρχείων ελέγχου αξιολόγησης
χωρίς επιρροή στην αρχική αξιολόγηση μιας υποβολής ώς θετική ή αρνητική.
Η αρχική σχεδίαση του grader είχε σκοπό τη δημιουργία ενός συστήματος αυτόματης
αξιολόγησης για διαγωνισμούς πληροφορικής, για να χρησιμοποιηθεί κυρίως από την
ΕΠΥ. Ως αποτέλεσμα,
αλλη μια παράγραφος για την παιθον
μια παραγραφος οτι αυτα υλοποιηθηκαν
Μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα.
Μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα,
μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα,
μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα
μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα μπλα μπλα.
\section{Δομή Εργασίας}
......@@ -361,14 +338,17 @@ languages, Certified code.
\chapter{Ευρετήριο συμβολισμών}
%%% TODO change
$A \rightarrow B$ : συνάρτηση από το πεδίο $A$ στο πεδίο $B$.
\chapter{Ευρετήριο γλωσσών}
%%% TODO change
\textbf{Haskell} : η γλώσσα της ζωής μου.
\chapter{Ευρετήριο αριθμών}
%%% TODO change
42 : life, the universe and everything.
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment