Commit a8c10c37 authored by Antonios Angelakis's avatar Antonios Angelakis

Write structure of thesis and start chapter 4

parent 24851dec
...@@ -181,7 +181,7 @@ languages, Certified code. ...@@ -181,7 +181,7 @@ languages, Certified code.
\section{Σκοπός} \section{Σκοπός}
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός
και η υλοποίηση νέων δυνατοτήτων σε ένα σύστημα αυτόματης αξιολόγησης και η υλοποίηση νέων δυνατοτήτων σε ένα σύστημα αυτόματης αξιολόγησης
προγραμματιστικών ασκήσεων. Το σύστημα που τροποποιήθηκε, όπως θα περιγραφεί προγραμματιστικών ασκήσεων. Το σύστημα που τροποποιήθηκε, όπως θα περιγραφεί
παρακάτω, χρησιμοποιείται τόσο από το Εργαστήριο Τεχνολογίας Λογισμικού (ΤODO links edw??) παρακάτω, χρησιμοποιείται τόσο από το Εργαστήριο Τεχνολογίας Λογισμικού (ΤODO links edw??)
...@@ -190,7 +190,7 @@ languages, Certified code. ...@@ -190,7 +190,7 @@ languages, Certified code.
\bigskip \bigskip
Το σύστημα αυτόματης αξιολόγησης (grader) δέχεται τις υποβολές των Το σύστημα αυτόματης αξιολόγησης (grader) δέχεται τις υποβολές των
διαγωνιζομένων σε συγκεκριμένα προβλήματα που ανήκουν σε διαγωνισμούς, διαγωνιζομένων σε συγκεκριμένα προβλήματα που ανήκουν σε διαγωνισμούς,
ώστε να τις χαρακτηρίσει ενεργές ή όχι, αξιολογώντας ώστε να τις χαρακτηρίσει ενεργές ή όχι, αξιολογώντας
το αποτέλεσμα και την απόδοση τους σε συγκεκριμένα αρχεία ελέγχου. το αποτέλεσμα και την απόδοση τους σε συγκεκριμένα αρχεία ελέγχου.
...@@ -211,15 +211,15 @@ languages, Certified code. ...@@ -211,15 +211,15 @@ languages, Certified code.
αξιολόγησης για διαγωνισμούς πληροφορικής, για να χρησιμοποιηθεί κυρίως από την αξιολόγησης για διαγωνισμούς πληροφορικής, για να χρησιμοποιηθεί κυρίως από την
ΕΠΥ. Ως αποτέλεσμα, κάθε πρόβλημα αντιστοιχίζεται σε έναν μόνο διαγωνισμό και τόσο ΕΠΥ. Ως αποτέλεσμα, κάθε πρόβλημα αντιστοιχίζεται σε έναν μόνο διαγωνισμό και τόσο
οι διαγωνιζόμενοι όσο και οι υποβολές τους συνδέονται με το πρόβλημα. Για τη χρήση οι διαγωνιζόμενοι όσο και οι υποβολές τους συνδέονται με το πρόβλημα. Για τη χρήση
του grader σε εργασίες προγραμματισμού, θα μας ήταν προτιμότερο να υπάρχει του grader σε εργασίες προγραμματισμού, θα μας ήταν προτιμότερο να υπάρχει
διαχωρισμός προβλήματος και υποβολών ώστε τα προβλήματα να μπορούν να διαχωρισμός προβλήματος και υποβολών ώστε τα προβλήματα να μπορούν να
επαναχρησιμοποιηθούν ευκολότερα. επαναχρησιμοποιηθούν ευκολότερα.
\bigskip \bigskip
Επιπλέον, κρίθηκε σημαντικό να προστεθεί η Python στις διαθέσιμες γλώσσες υποβολής Επιπλέον, κρίθηκε σημαντικό να προστεθεί η Python στις διαθέσιμες γλώσσες υποβολής
καθώς πρόκειται για μια από τις πλέον δημοφιλείς γλώσσες και χρησιμοποιείται ως καθώς πρόκειται για μια από τις πλέον δημοφιλείς γλώσσες και χρησιμοποιείται ως
εισαγωγική γλώσσα προγραμματισμού σε σημαντικά ακαδημαϊκά ιδρύματα, όπως είναι το εισαγωγική γλώσσα προγραμματισμού σε σημαντικά ακαδημαϊκά ιδρύματα, όπως είναι το
MIT και το Stanford (TODO citation needed). Τέλος, ήταν απαραίτητο να γίνουν μικρές MIT και το Stanford (TODO citation needed). Τέλος, ήταν απαραίτητο να γίνουν μικρές
βελτιστοποιήσεις στη λογική του grader, να προστεθούν μικρότερες δυνατότητες που βελτιστοποιήσεις στη λογική του grader, να προστεθούν μικρότερες δυνατότητες που
επιδιώκουν τη βελτίωση της ευκολίας χρήσης για διαγωνιζόμενους και διαχειριστές και επιδιώκουν τη βελτίωση της ευκολίας χρήσης για διαγωνιζόμενους και διαχειριστές και
...@@ -230,21 +230,48 @@ MIT και το Stanford (TODO citation needed). Τέλος, ήταν απαρα ...@@ -230,21 +230,48 @@ MIT και το Stanford (TODO citation needed). Τέλος, ήταν απαρα
(TODO μηπως αλλη μια summary παραγραφο εδω;;) (TODO μηπως αλλη μια summary παραγραφο εδω;;)
\newpage
\section{Δομή Εργασίας} \section{Δομή Εργασίας}
Η εργασία ακολουθεί την παρακάτω δομή: Η εργασία ακολουθεί την παρακάτω δομή:
\begin{itemize} \begin{itemize}
\item Κεφάλαιο 2 \\ \item Κεφάλαιο 2: Συστήματα Αυτόματης Αξιολόγησης \\
σδασδκακξσδαδσα ακσξδκασξδακδσκξδ αξσδκξασκξδσακξδξκ ασδ Παρουσιάζουμε κάποια γνωστά συστήματα αυτόματης αξιολόγησης με παρόμοια λειτουργία
ασξδκασκξδκσαξδ ασκξδκξασ δκασξδ ακσξδ ακσξδκαξσδ και σκοπό όπως ο grader. Γίνεται επίσης μια σύγκριση με τις δυνατότητες του
\item Κεφάλαιο 3 παρόντος συστήματος.
\item Κεφάλαιο 3: Υπάρχον Σύστημα \\
Περιγράφεται η υπάρχουσα δομή και λειτουργία του grader, αναλύοντας τα διαφορετικά
μέρη του και τις σχέσεις μεταξύ τους.
\item Κεφάλαιο 4: Προσθήκη Ομάδων Αρχείων Ελέγχου \\
Αναλύεται η σχεδιαστική λογική και η υλοποίηση της νέας δυνατότητας του
συστήματος, για ομαδοποίηση των αρχείων ελέγχου των προβλημάτων.
\item Κεφάλαιο 5: Σχεδίαση για ανεξαρτητοποίηση Προβλημάτων από Διαγωνισμούς \\
Περιγράφεται η υλοποίηση της συγκεκριμένης τροποποίησης για την βελτίωση της
λειτουργίας του grader στο πλαίσιο προγραμματιστικών ασκήσεων.
\item Κεφάλαιο 6: Λοιπές Προσθήκες \\
Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο παρατίθενται βελτιώσεις και προσθήκες μικρότερου
μεγέθους, όπως είναι η προσθήκη της Python και η αλλαγή της βιβλιοθήκης
MySQL σε PDO.
\item Κεφάλαιο 7: Συμπεράσματα \\
Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με τη
διπλωματική και αναφέρονται ιδέες για περαιτέρω δυνατότητες και βελτιώσεις.
\end{itemize} \end{itemize}
\chapter{Συστήματα Αυτόματης Αξιολόγησης} \chapter{Συστήματα Αυτόματης Αξιολόγησης}
\chapter{Υπάρχον Σύστημα} \chapter{Υπάρχον Σύστημα}
Το σύστημα αποτελείται από το το σύστημα αξιολόγησης Kewii, που λειτουργεί
ως δαίμονας, με σκοπό την μεταγλώττιση και αξιολόγηση των υποβολών που
λαμβάνει, και από τη διαδικτυακή εφαρμογή grader, η οποία αναλαμβάνει
\section{Σύστημα αξιολόγησης Kewii}
\section{Διαδικτυακή εφαρμογή Grader}
\chapter{Προσθήκη Ομάδων Αρχείων Ελέγχου} \chapter{Προσθήκη Ομάδων Αρχείων Ελέγχου}
\chapter{Σχεδίαση για διαχωρισμό Προβλημάτων - Διαγωνισμών} \chapter{Σχεδίαση για διαχωρισμό Προβλημάτων - Διαγωνισμών}
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment